אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > המועצה להשכלה גבוהה

נמצאו 1086 מסמכים עבור 'המועצה להשכלה גבוהה'. מוצגים מסמכים 1 עד 10

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

ת"א (מרכז) 53860-05-16 - אורט ישראל נ' המועצה להשכלה גבוהה

המועצה להשכלה גבוהה = המועצה וגם להשכלה וגם גבוהה
29/03/2020
ת"א (מרכז) 53860-05-16 - אורט ישראל נ' המועצה להשכלה גבוההמחוזי מרכז ת"א (מרכז) 53860-05-16 אורט ישראל (חל"צ) נ ג ד המועצה להשכלה גבוהה בית המשפט המחוזי מרכז-לוד [29.03.2020] כבוד השופטת יסכה רוטנברג החלטה בקשה להורות על החזר המחצית השנייה של האגרה לאור תיקון כתב התביעה והפחתת סכומה כדי מחציתה. רקע וטענות הצדדים 1. החלטה זו ניתנת בהמשך לפסק דין שניתן היום בתובענה נושא החלטה זו, בו נקבע כי דין התביעה להידחות במלואה. 2. העובדות פורטו בהרחבה בפסק

הפ (חיפה) 41202-09-19 - אורט ישראל נ' עירית כרמיאל

המועצה להשכלה גבוהה = המועצה וגם להשכלה וגם גבוהה
01/03/2020
כרמיאל 2. המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה בית המשפט המחוזי בחיפה [01.03.2020] כבוד השופט מאזן דאוד החלטה 1. לאחר שעיינתי בבקשה לביטול הזמנת נציגי המועצה להשכלה גבוהה לדיון הקבוע בפניי ליום 5.3.20 ולאחר שעיינתי בטיעוני הצדדים, הנני מותיר את זימון העדים מטעם המועצה להשכלה גבוהה על כנו, בתוך כך אני מסתפק בהתייצבות אחד משני העדים שזומנו בלבד, ואין טעם לנוכחות שניהם. המועצה להשכלה גבוהה תוכל לשלוח רק אחד משני העדים לדיון הקבוע בפניי. 2. מדובר

ת"א (הרצליה) 20018-06-19 - פלוני נ' מדינת ישראל

המועצה להשכלה גבוהה = המועצה וגם להשכלה וגם גבוהה
23/02/2020
על הרשות המנהלית חובה לנמק את החלטתה כאשר מדובר בהחלטה הדוחה את בקשתו של הפונה (בג"ץ 1188/10 פוזרסקי נ' משרד הפנים (31.7.13), סעיף 47; עע"ם 9135/03 המועצה להשכלה גבוהה נ' הוצאת עיתון הארץ, פ"ד ס(4) 217, 250 (2006)). 16. לא נעלמה מעיני העובדה שלא ניתן לעתור לסעד כספי בענין מעין זה בו עוסקת התביעה שלפניי בבית משפט לעניינים מנהליים. בהקשר לכך, בכל הכבוד, מקובלת עליי אמירתו של בית המשפט המחוזי בעניין ניקולאיבה כי פניה לערכאה זו לא תספק את הסעד

ב"ל (חיפה) 38712-08-19 - ד' מ' נ' המוסד לביטוח לאומי

המועצה להשכלה גבוהה = המועצה וגם להשכלה וגם גבוהה
13/02/2020
נקבע, כי לסעיף זה נודע תפקיד מרכזי בהגנה על איכותן של החלטות המתקבלות על יסוד מסמכים ודיונים פנימיים, ועל האפקטיביות של הליך קבלתן (ראו עע"מ 9135/03 המועצה להשכלה גבוהה נ' הוצאת עיתון הארץ, פ"ד ס(4) 217, 2006. להלן: "עניין המועצה להשכלה גבוהה"). בעע"מ 3300/13 מדינת ישראל נ' גישה, ניתן ביום 5.9.2012, נפסק עוד, כי לעת בחינת סירובה של הרשות לגלות מידע על סמך סעיף זה יש להפעיל מבחן דו שלבי. 21. בין היתר, צוין כך: "... המסקנה כי מידע מסוים חוסה תחת")

תא"מ (תל אביב) 49500-12-17 - המרכז האקדמי פרס בע"מ נ' חדד חן

המועצה להשכלה גבוהה = המועצה וגם להשכלה וגם גבוהה
06/02/2020
לימודי הנתבעת, בשל אי עמידתה בתנאי לו הסכימה בעת קבלתה ללימודים. רקע: 1. התובעת, המרכז האקדמי פרס בע"מ, מפעילה מוסד מוכר להשכלה גבוהה, כמשמעותו בחוק המועצה להשכלה גבוהה, התשי"ח-1958. 2. הנתבעת, גב' חן חדד, התקבלה ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים (מסלול חשבונאות) אצל התובעת, וזאת החל משנת הלימודים תשע"ג (2013-2012). 3. בעת קבלתה ללימודים, הנתבעת לא הייתה זכאית לתעודת בגרות, בהעדר ציון בגרות במקצוע המתמטיקה. לפיכך, הנתבעת התקבלה ללימודים "על תנאי",

סע"ש (באר שבע) 22733-05-19 - סלאמה אבו עדיסאן נ' מועצה אזורית נווה מדבר

המועצה להשכלה גבוהה = המועצה וגם להשכלה וגם גבוהה
23/01/2020
5/2012, והארכת הוראת השעה בחוזר מנכ"ל 1/2019 וזאת כפי שיפורט להלן: 1. דרישות הסף תכלולנה שתי חלופות, האחת, בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים התשע"ג 2012 או תעודת סמיכות לרבנות "יורה יורה" (לפי אישור הרבנות הראשית - לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18

עת"מ (תל אביב) 69970-07-18 - הצלחה- התנועה הצרכנית לקידום חברה כלכלית הוגנת נ' עיריית תל אביב-יפו

המועצה להשכלה גבוהה = המועצה וגם להשכלה וגם גבוהה
19/01/2020
וכפועל יוצא לבקרה ככל שנדרש (ראו בג"ץ 1/81 שירן נ' רשות השידור פ"ד לה(3) 365; בג"ץ 258/07 גלאון נ' וועדת הבדיקה הממשלתית פ"ד סב(1) 648; עע"מ 9135/03 המועצה להשכלה גבוהה נ' הוצאת עיתון הארץ פ"ד ס(4) 217; בג"ץ 5133/06 התנועה לאיכות השלטון בישראל נ' הממונה על השכר והסכמי השכר במשרד האוצר (9.2.09); ת"א 2060/99 לשכת עורכי הדין נ' שר המשפטים פ"מ נח(3) 385 - כהפניית העותרת). 6. כהפניית המשיבים, החוק אינו קובע הוראות ספציפיות ביחס לחשיפת יומנים. נקבעה נ

עת"מ (ירושלים) 19052-10-17 - ניר בן לוי נ' בנק ישראל

המועצה להשכלה גבוהה = המועצה וגם להשכלה וגם גבוהה
13/01/2020
ואולם, מעצם הוראת הסעיף ניכר שלא מדובר ב"רשימה סגורה", וכי שיקולים אלה אינם השיקולים היחידים הצריכים להדריך את הרשות בהפעלת סמכותה (עע"ם 9135/03‏ המועצה להשכלה גבוהה נ' הוצאת עיתון הארץ, פ''ד ס(4) 217, 249-247 (2006)). סבירותה ומידתיותה של החלטת הרשות, לפי סעיף 10 לחוק, נגזרות מהתייחסותה לאיזונים אלה. סעיף 11 לחוק מוסיף וקובע, כי אף מידע שהרשות רשאית או חייבת שלא למסרו, יש לגלותו אם ניתן לעשות כן תוך השמטת פרטים, עריכת שינויים או התניית תנאים

עת"מ (תל אביב) 45132-12-18 - אוניברסיטת בר אילן נ' משרד הפנים

המועצה להשכלה גבוהה = המועצה וגם להשכלה וגם גבוהה
22/12/2019
אף אם לא התקיימו בו התנאים המפורטים בסעיפים 13 - 1 לקריטריונים, ובלבד שעמד בתנאים אלה: (1) המוסד הוא מוסד מוכר להשכלה גבוהה כמשמעותו בסעיף 9 לחוק המועצה להשכלה גבוהה, התשי"ח - 1958 (להלן - המועצה) או מוסד הפועל בהיתר או באישור המועצה כאמור בסעיף 21א לחוק האמור, שהמדינה משתתפת בתקציבו, ושכר הלימוד הנגבה מתלמידיו הוא בהתאם להנחיות הוועדה לתכנון ולתקצוב שליד המועצה להשכלה גבוהה. (2) הנכסים עליהם יחול הפטור כאמור יהיו אלה המשמשים את המוסד לצרכי.