אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > מרכז השלטון המקומי

נמצאו 2628 מסמכים עבור 'מרכז השלטון המקומי'. מוצגים מסמכים 1 עד 10

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

ת"צ (ירושלים) 46121-03-13 - אחמד בקיראת נ' עירית ירושלים

מרכז השלטון המקומי = מרכז וגם השלטון וגם המקומי
02/08/2020
מעצם חיבורו של הנכס למערכת התשתית, ולא מפעולת הסלילה ברחוב הגובל ..." (בפסקה 21 לפסק הדין). בהתייחס לפסק דינו של בית המשפט העליון בעע"מ 11646/05 מרכז השלטון המקומי בישראל נ' צרפתי (5.9.2007), שם נכתב כי תנאי לחיוב בהיטל הוא ש"נסלל בפועל כביש", קבע בית המשפט העליון בעניין דמרי כי "די בכך שהנכס גובל בכביש סלול, שמחובר למערכת הכבישים העירונית. תנאי זה נועד להבטיח זיקה מינימלית בין תשלום ההיטל לבין התמורה שמקבל בעל הנכס מעבודות התשתית. נכס שגובל

סע"ש (תל אביב) 16963-06-20 - ניצן גליד נ' ג'י וואן פתרונות אבטחה בע"מ

מרכז השלטון המקומי = מרכז וגם השלטון וגם המקומי
12/07/2020
נדרשו עדיין, על פי הנחיות משרד הבריאות, לעודד במידת הניתן עבודה מהבית, תוך צמצום הגעה למקום העבודה (לרקע עובדתי רלוונטי, ראו: סק"כ 46941-06-20 מרכז השלטון המקומי נ' ארגון המורים (19.6.20)). המשיבה הודתה כי חלק מעובדיה נדרשו לעבוד מהבית בימים אלה באופן חלקי או מלא, אך נתגלעה מחלוקת בין הצדדים בשאלה האם הנחיות אלה חלו גם על המבקשים במסגרת תפקידם כמנהלי סניפים (ראו לעניין זה הטענות שבסעיף 42 לסיכומי המבקשים, והטענות בסעיפים 73 ואילך לסיכומי

בר"ע 50929-03-20 - מדינת ישראל נ' הסתדרות הלאומית

מרכז השלטון המקומי = מרכז וגם השלטון וגם המקומי
16/06/2020
38, 66, 86, 109, 126, 182, 190, 219, 220, 221, 285, 318, 322 עו"ד מירה דגני, עו"ד ליענה קמינר בשם המשיבים- אגודות הצפון, עו"ד שילת קריספין בשם מרכז השלטון המקומי עו"ד מנחם לפידור בשם התנועה הקיבוצית עו"ד רעות גולדסטין פסק דין 1. לאחר שמיעת הצדדים הוסכם כי בקשת רשות הערעור של המבקשות תתקבל באופן שהחלטת בית הדין האזורי מושא בקשת רשות הערעור תבוטל וההליך כולו ייסגר. 2. מוסכם כי באי כוח הרבש"צים יהיו רשאים להגיש תביעה חדשה בהליך של סע"ש בשאלה מיהו

ת"צ (תל אביב) 49536-12-15 - עכבר הכפר מלאכת מחשב בע"מ נ' עיריית גבעתיים

מרכז השלטון המקומי = מרכז וגם השלטון וגם המקומי
08/06/2020
או תשלום חובה אחר" אלא "מחיר" ועל כן רשאי היה העותר שם להגיש את ההליך לפי פרט 1 לתוספת. הנשיאה א' חיות הפנתה בין השאר להלכה שנפסקה בבג"ץ 1195/10 מרכז השלטון המקומי נ' הרשות הממשלתית למים ולביוב (פורסם באר"ש, 13.11.2014) (להלן: "עניין רשות המים") אשר קבעה כי יש לסווג את התשלום בגין שירותי מים וביוב כמחיר ואין לראות בו תשלום חובה. 21. כך גם בענייננו, תשלום דמי החניה בחניונים אינו מהווה מס, אגרה או תשלום חובה אחר. הכניסה לחניון והתשלום עבור דמי

סע"ש (חיפה) 6613-12-16 - חוסיין סואעד נ' מועצה מקומית ביר אל מכסור

מרכז השלטון המקומי = מרכז וגם השלטון וגם המקומי
05/06/2020
לדיון הוכחות מיום 21.1.2010 לא התייצבה גב' חגית מגן ובמקומה התייצבה גב' אירית ורונין, ממונה על הסכמי שכר ועבודה במרכז השלטון המקומי אשר הייתה נציגת מרכז השלטון המקומי בוועדה הפריטטית שהתנהלה בעניינו של התובע. התובע ומר חוג'יראת נחקרו בפנינו בחקירות נגדיות וגב' ורונין נחקרה בחקירה ראשית ונגדית. ואלו העובדות הרלוונטיות 3. הנתבעת היא רשות מקומית הפועלת מכח צו המועצות המקומיות. 4. התובע עובד סוציאלי (עו"ס) במקצועו, שימש כמנהל מחלקת הרווחה במועצה בוו

ת"א (קריות) 34937-04-17 - הודא נעמה נ' מועצה מקומית בענה

מרכז השלטון המקומי = מרכז וגם השלטון וגם המקומי
02/06/2020
חוק תאגידי מים ערך שינוי מבני במשקי המים והביוב בישראל על ידי העברת משקים אלה לאחריותם של תאגידים פרטיים שפועלים תחת הרשויות המקומיות (בג"ץ 1195/10 מרכז השלטון המקומי נ' הרשות הממשלתית למים ולביוב (פורסם בנבו, 13.11.2014)). "בנוסף, נעשתה רפורמה בניהול משק המים והביוב הארצי בדרך של הקמת רשות ממשלתית למים ולביוב, בשמה המלא הרשות לשירותים ציבוריים (מים וביוב)... ובראשה מועצת הרשות הממשלתית למים וביוב..., אשר תרכז את הסמכויות הרגולטוריות והניהוליות

עת"מ (תל אביב) 33265-11-19 - עמותת "נתיב שמיים לקהילת יוצאי אתיופיה" נ' עיריית אור יהודה

מרכז השלטון המקומי = מרכז וגם השלטון וגם המקומי
24/05/2020
מן הסוג המקים עילה להתערבות במעשה המינהלי, כגון: חוסר תום-לב, ניגוד עניינים, חריגה מסמכות או חריגה קיצונית ממתחם הסבירות (ראו למשל: בג"ץ 64/17 מרכז השלטון המקומי בישראל נ' ממשלת ישראל, פס' 33 (פורסם בנבו, 8.8.2017); עע"מ 2418/05 מילגרום נ' הוועדה המחוזית לתכנון ובניה ירושלים, פס' 9 (פורסם בנבו, 24.11.2005); בג"ץ 10111/17 פלדמן נ' משרד הבינוי והשיכון, פס' 21 (פורסם בנבו, 23.1.2018); בג"ץ 1027/04 פורום הערים העצמאיות נ' מועצת מקרקעי ישראל, פס'

ת"א (פתח תקווה) 63860-10-17 - עירית כפר סבא נ' אברהם נאנס

מרכז השלטון המקומי = מרכז וגם השלטון וגם המקומי
06/05/2020
מבחינה משפטית, וגורמי מקצוע עשויים להגיע בתום לב מוחלט למסקנות הפוכות. 10 הנתבע עצמו הפנה באחד מפרסומיו (הודעת דוא"ל מיום 28.8.17) לבג"ץ 64/17 מרכז השלטון המקומי בישראל נ' ממשלת ישראל (8.8.17) לפסקה 48 בפסק הדין, וטען כי האמור שם מסביר כביכול מדוע עצרה העירייה את התכניות הפרטניות של תמ"א 38. אולם, באותה פסקה הובהר דווקא, כי הוראת סעיף 23 לתמ"א 38 "אינה קובעת איזה מוסד תכנון הוא המוסמך לאשר תכנית מכוחה, וכי התשובה לשאלה זו תלויה בתוכן התכנית. כל

סע"ש (ירושלים) 11477-03-17 - אורי סופר נ' חורב ירושלים אולפנא תורנית לבנות חנה וינגרטן ע.ר 580097608

מרכז השלטון המקומי = מרכז וגם השלטון וגם המקומי
01/05/2020
כי חלו שינוים מהותיים באחוזי ההפרשות וחלק מהם מוסבר בקביעות ביה"ד הארצי בענין ס"ק 1002/04 ארגון המורים בבתי הספר העל יסודיים בסמינרים ובמכללות - מרכז השלטון המקומי ואח ', 30.9.2009, ובהמשך לכך בס"ק 5821-05-10 אליו מתיחס בעקיפין התובע בס' 13 בתשובה לתגובה. בס"ק 1002-04 היתה הסתייגות מהנקבע בענין ביליג לעני ן הזכאות להשלמת פ"פ ואולם איננו מוצאים צורך להדרש לכך בעינינו שכן: א. כאמור התובע לא טוען כי נפל פגם בשיעור ההפרשות שבוצעו או כי יש בשיעורים

סע"ש (תל אביב) 38480-09-17 - אלי זרחין נ' עתיד - רשת חינוך ובתי ספר בע"מ (חל"צ)

מרכז השלטון המקומי = מרכז וגם השלטון וגם המקומי
26/04/2020
תאריך הזכאות. הוועדה מתכנסת אחת לפרק זמן, ובהתאם לכך ניתנות גם תשובותיה. על-פי ההסכם הקיבוצי שנחתם ביום כ' באייר התשנ"ג (11.5.93) בין ממשלת ישראל, מרכז השלטון המקומי ושלוש הערים הגדולות ובין ארגוני המורים, תוכלנה בעלויות המשתייכות לשלטון המקומי ולרשתות החינוך הארציות לפנות למשרדנו בבקשות לשיפוי. אחריות השלטון המקומי ורשתות החינוך הארציות היא לתשלום רטרואקטיבי של 18 החודשים האחרונים. מעבר לתקופה זו ישפה המשרד את הרשויות המקומיות ואת רשתות החינוך