אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > ראש ממשלת ישראל

נמצאו 2398 מסמכים עבור 'ראש ממשלת ישראל'. מוצגים מסמכים 21 עד 30

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

עת"מ (תל אביב) 62411-07-20 - עו"ד גיא בית און נ' מדינת מדינת ישראל

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
27/09/2020
- עו"ד גיא בית און נ' מדינת מדינת ישראל ואח'מחוזי תל-אביב-יפו עת"מ (תל-אביב-יפו) 62411-07-20 עו"ד גיא בית און נ ג ד 1. מדינת מדינת ישראל 2. ראש ממשלת ישראל 3. שר הבריאות 4. שר הפנים 5. עיריית רמת גן 6. ראש עיריית רמת גן כרמל שמא הכהו 7. סגן ראש עיריית רמת גן ליעד אילני בית המשפט המחוזי בתל-אביב-יפו בשבתו כבית-משפט לעניינים מנהליים [27.09.2020] כב' השופט חגי ברנר, סגן נשיא החלטה בקשה זו הובאה בפניי בהיותי שופט תורן. התיק ממתין למתן פסק דין על

ת"א (חיפה) 47611-12-17 - שגיא קרשובר, נ' עירית קריית מוצקין

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
23/09/2020
הביקורת מצטמצם לשאלה אם החלטה על הטלת הדו"חות, שנעשתה על-ידי פקח של העירייה, נקיה מפגמים מוגדרים. בבג"ץ 4374/15 התנועה למען איכות השלטון בישראל נ' ראש ממשלת ישראל, פסקה מ"ו לפסק דינו של השופט רובינשטיין (פורסם בנבו, 27.3.2016) הודגש כי "מכללי היסוד של המשפט המינהלי הוא כי על הרשות המינהלית לפעול בסבירות ובמידתיות ... הביקורת השיפוטית על היבט זה מוגבלת למקרים של אי סבירות קיצונית, ובית המשפט ציין לא אחת כי אין הוא מחליף את שיקול הדעת של הרשות

עת"מ (ירושלים) 17087-03-20 - רגבים (ע"ר) נ' שר הביטחון

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
24/08/2020
אדמות הלאום) נ' שר הביטחון אהוד ברק, [פורסם בנבו] פסקה 5 (13.11.2011) (להלן: בג"ץ 72/09) (ההדגשה במקור - א.ש.); וראו גם עע"מ 2847/13 איסמעילוף נ' ראש ממשלת ישראל, [פורסם בנבו] פסקה 8 (23.3.2016)). ודוק: התערבות בג"ץ בשיקול דעת כאמור תתאפשר רק במקרים בהם הוכחה התנערות מלאה או הימנעות בלתי סבירה מאכיפת החוק על ידי הרשות או כאשר סדרי העדיפויות שהרשות הציבה לעצמה בענייני האכיפה נגועים באי חוקיות, בחוסר סבירות קיצוני או בפגם חמור אחר אשר יורד לשורש

ת"צ (תל אביב) 7588-04-20 - חברת חשמל בע"מ ח.פ. נ' יצחק כהן

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
17/08/2020
פשוטו כמשמעו (רע"א 4958/15 שירותי בריאות כללית נ' מכבי שירותי בריאות, [פורסם בנבו] פסקה 23 (23.10.2017); בג"ץ 232/16 התנועה למען איכות השלטון נ' ראש ממשלת ישראל, [פורסם בנבו] פסקה 23 (8.5.2016)); ועל כן לא ניתן היה לראות בדוח מבקר המדינה כעיגון, ולו חלקי, לטענות המבקשים בבקשת האישור. ככל שהמבקשים ביקשו לנקוט בהליך ייצוגי על יסוד דוח מבקר המדינה (או טיוטה שלו), היה עליהם לפעול לאיתור ראיות התומכות בטענותיהם כלפי היבואניות או להכנת חוות דעת של

עת"מ (תל אביב) 62411-07-20 - עו"ד גיא בית און נ' מדינת מדינת ישראל

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
07/08/2020
- עו"ד גיא בית און נ' מדינת מדינת ישראל ואח'מחוזי תל-אביב-יפו עת"מ (תל-אביב-יפו) 62411-07-20 עו"ד גיא בית און נ ג ד 1. מדינת מדינת ישראל 2. ראש ממשלת ישראל 3. שר הבריאות 4. שר הפנים ע"י ב"כ עו"ד מפרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי) 5. עיריית רמת גן 6. ראש עיריית רמת גן מר כרמל שמאה הכהן 7. סגן ראש עיריית רמת גן ליעד אילני ע"י ב"כ עו"ד סהר פינטו ו/או ליאור אדם ו/או מיטל ברוקר ואח' בית המשפט המחוזי בתל-אביב-יפו בשבתו כבית-משפט לעניינים מנהליים

עת"מ (תל אביב) 64512-07-19 - אאורה השקעות בע"מ נ' עירית רמת השרון

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
27/07/2020
תעשה רק בנסיבות בהן סטתה הרשות ממתחם הסבירות באופן קיצוני, או כי נמצא כי נפל פגם בקבלתה המצדיק התערבות בית המשפט. (ראו בג"צ 6728/06 עמותת אומץ נגד ראש ממשלת ישראל (ניתן ביום 30.11.06)). אקדים ואומר, כי בענייננו זה, לאחר שחזרתי והפכתי בטענות הצדדים ובפרוטוקול המתעד את הדיון אשר התקיים במועצת העיריה, הגעתי לכלל מסקנה, כי נפל פגם מהותי בדרך בו התקבלה החלטת מועצת העיריה, בהינתן קיומה של הבטחה שלטונית בדבר מתן פטור ו/או המלצה לפטור מחיובי היטל

עפ"ג (חיפה) 55777-05-20 - עברון- תממ מיחזור - שותפות מוגבלת נ' מדינת ישראל - המשרד להגנת הסביבה

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
16/07/2020
בערכי הטבע ובאיכות הסביבה. עמדה זו באה לידי ביטוי בפסיקת בית-המשפט העליון. כך, למשל, בבג"צ 4128/02 אדם טבע ודין - אגודה ישראלית להגנת הסביבה נ' ראש ממשלת ישראל, פ"ד נח(3) 503, עמ' 513: "איכות החיים נקבעת על-פי איכות הסביבה. אם לא נשמור על הסביבה, הסביבה לא תשמור עלינו. מכאן החשיבות הרבה - לכל פרט ופרט ולחברה ככלל - בשמירה על איכותה של הסביבה שבה מתנהלים חיינו. "איננו מדברים עוד - כבעבר - אך בשימושי קרקע למיניהם, אלא בתפיסה סביבתית כוללת של

עת"מ (ירושלים) 70554-11-19 - תנו לחיות לחיות נ' עמיר שקד

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
06/07/2020
יער ירושלים ו-10 אחרים נ' הועדה הארצית לתכנון ולבניה תשתיות לאומיות, פסקה 8 (17.12.2014); בג"ץ 4128/02 אדם טבע ודין - אגודה ישראלית להגנת הסביבה נ' ראש-ממשלת ישראל, פ"ד נח(3) 503, 528 (2004); עע"מ 9403/17 הוועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור נ' אלון צבי כרמלי ואח'(26.6.2019)). 77. מכל מקום, אף אם נניח כי הוועדה לדיור לאומי חרגה מפרקי הזמן שנקצבו בחוק הוראת השעה, ביטול התכנית אינו התוצאה היחידה האפשרית והתכנית איננה הופכת ל"פגר משפטי" (עניין מועצת

עת"מ (תל אביב) 33265-11-19 - עמותת "נתיב שמיים לקהילת יוצאי אתיופיה" נ' עיריית אור יהודה

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
24/05/2020
ולא מן התורה, ומכל מקום, בוודאי ההיתר לסוברים שכל קדושת בית הכנסת מדרבנן היא, אך ״אולי גם לדעת הקובעים כי הינה מדאורייתא״ (בג"ץ 7710/05 בר חן נ' ראש ממשלת ישראל, פ"ד נט(2) 927, 938-937 (2005) (להלן: "עניין בר חן") (ההדגשה אינה במקור, ח.ב.). ודבריו נכונים, מדין קל וחומר, גם במקרה דנן. 60. אין עוררין על חשיבות מעמדו של בית הכנסת לציבור בכלל ולמתפלליו בפרט. כפי שכתב השופט רובינשטיין בעניין בר חן לעיל, "בית הכנסת במסורת היהודית איננו אך בית תפילה

ה"ת (באר שבע) 49539-02-20 - לקומאן מחאג'נה נ' מדינת ישראל - המשטרה הירוקה

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
12/05/2020
לתכנון ולבנייה, שומרון, פ"ד נה(5) 196, 209). עם זאת, לאחרונה התגברה מודעות בעניין זה..." (בג"צ 4128/02 אדם טבע ודין - אגודה ישראלית להגנת הסביבה נ' ראש ממשלת ישראל, פ"ד נח(3), 503 ,עמ' 513-512). 50. בשורה של החלטות מבתי המשפט השונים, אושרו המשך תפיסתם של תפוסים כאשר היה מדובר ברצידיוויסטים, כאשר בתי המשפט שבים ומדגישים כי במקרים מעין אלו, הרי שהתכליות להמשך תפיסת התפוסים, היינו מניעת עבירות נוספות וחילוט בסוף ההליך, גוברות על אינטרס היחיד.