אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > ראש ממשלת ישראל

נמצאו 2403 מסמכים עבור 'ראש ממשלת ישראל'. מוצגים מסמכים 31 עד 40

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

עת"מ (ירושלים) 70554-11-19 - תנו לחיות לחיות נ' עמיר שקד

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
06/07/2020
יער ירושלים ו-10 אחרים נ' הועדה הארצית לתכנון ולבניה תשתיות לאומיות, פסקה 8 (17.12.2014); בג"ץ 4128/02 אדם טבע ודין - אגודה ישראלית להגנת הסביבה נ' ראש-ממשלת ישראל, פ"ד נח(3) 503, 528 (2004); עע"מ 9403/17 הוועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור נ' אלון צבי כרמלי ואח'(26.6.2019)). 77. מכל מקום, אף אם נניח כי הוועדה לדיור לאומי חרגה מפרקי הזמן שנקצבו בחוק הוראת השעה, ביטול התכנית אינו התוצאה היחידה האפשרית והתכנית איננה הופכת ל"פגר משפטי" (עניין מועצת

עת"מ (תל אביב) 33265-11-19 - עמותת "נתיב שמיים לקהילת יוצאי אתיופיה" נ' עיריית אור יהודה

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
24/05/2020
ולא מן התורה, ומכל מקום, בוודאי ההיתר לסוברים שכל קדושת בית הכנסת מדרבנן היא, אך ״אולי גם לדעת הקובעים כי הינה מדאורייתא״ (בג"ץ 7710/05 בר חן נ' ראש ממשלת ישראל, פ"ד נט(2) 927, 938-937 (2005) (להלן: "עניין בר חן") (ההדגשה אינה במקור, ח.ב.). ודבריו נכונים, מדין קל וחומר, גם במקרה דנן. 60. אין עוררין על חשיבות מעמדו של בית הכנסת לציבור בכלל ולמתפלליו בפרט. כפי שכתב השופט רובינשטיין בעניין בר חן לעיל, "בית הכנסת במסורת היהודית איננו אך בית תפילה

ה"ת (באר שבע) 49539-02-20 - לקומאן מחאג'נה נ' מדינת ישראל - המשטרה הירוקה

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
12/05/2020
לתכנון ולבנייה, שומרון, פ"ד נה(5) 196, 209). עם זאת, לאחרונה התגברה מודעות בעניין זה..." (בג"צ 4128/02 אדם טבע ודין - אגודה ישראלית להגנת הסביבה נ' ראש ממשלת ישראל, פ"ד נח(3), 503 ,עמ' 513-512). 50. בשורה של החלטות מבתי המשפט השונים, אושרו המשך תפיסתם של תפוסים כאשר היה מדובר ברצידיוויסטים, כאשר בתי המשפט שבים ומדגישים כי במקרים מעין אלו, הרי שהתכליות להמשך תפיסת התפוסים, היינו מניעת עבירות נוספות וחילוט בסוף ההליך, גוברות על אינטרס היחיד.

ת"א (כפר סבא) 40311-01-20 - ועדה מקומית לתכנון ובנייה שרונים נ' אורי נחמן עזריאלי

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
06/05/2020
וליתן החלטתה, כגוף המקצועי האמון על מכלול ההיבטים והמידע הרלוונטי, באופן שעשוי לייתר את הצורך בפנייה לבית המשפט (ראו למשל בג"צ 4934/08 מלכית נ' ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט ([פורסם בנבו], 25.6.2008); בג"צ 5588/09 פלוני נ' המשרד לביטחון פנים (1.10.2009)). עוד תורמת הפניה ליצירת שיח מועיל בין האזרח לבין הרשות, לחידוד ולהבהרת נקודות המחלוקת, לקידום שקיפות של ההליך המינהלי ולחיזוק העיקרון הדמוקרטי (ע"א 6365/00 בר אור נ' הועדה המחוזית לתכנון ולבניה

עת"מ (מרכז) 7360-06-19 - מורטזה באבאזאדה נ' הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז מרכז

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
03/05/2020
נ' מדינת ישראל, פסקאות 21-20 לפסק דינו של השופט (כתוארו דאז) ח' מלצר (פורסם בנבו, 15.12.2014); בג"ץ 4374/15 התנועה למען איכות השלטון בישראל (ע"ר) נ' ראש ממשלת ישראל, פסקאות ק"י-קי"א בפסק דינו של המשנה לנשיאה השופט א' רובינשטיין (פורסם בנבו, 27.03.2016); אלכס שטיין ״הבטחה מינהלית״ משפטים י״ד 255, 270 (תשמ״ה)]. 29. כפי ששנינו, הנסיבות שתוארו על ידי העותר נגעו כולן לשלב הכנת התכנית, בטרם הופקדה. בשלב זה התכנית אינה מהווה נורמה מחייבת, היא איננה

עת"מ (תל אביב) 17213-07-19 - דוד תג'ר נ' עיריית עיריית תל אביב יפו

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
28/04/2020
בע"מ (20.10.2010)). הביקורת השיפוטית תשמר למקרים בהם ההחלטה המנהלית נגועה באי-סבירות קיצונית (ראו בג"ץ 4374/15 התנועה למען איכות השלטון בישראל נ' ראש ממשלת ישראל (27.3.2016)). 13. ובהתאמת הדברים למקרה הנדון; העותרים טוענים כי תנאי לקבלת היתר הבנייה מושא ההחלטה הוא פינוי בפועל של כל חלקות המקור והשטחים הציבוריים במתחם. אכן, הוטלה על הבעלים החובה לפנות את המקרקעין בתחום התוכנית כתנאי למימוש זכויותיהם. אולם, הוראות סעיף 13 בתוכנית הראשית ברורות.

עת"מ (מרכז) 33533-05-19 - י.ב. שיא משאבים בע"מ נ' עיריית מודיעין מכבים רעות

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
26/04/2020
תוקף משפטי; שלישית, ההבטחה מפורשת; רביעית, היא בת ביצוע; וחמישית, אין צידוק חוקי לשנות את ההבטחה או לבטלה (בג"ץ 4374/15 התנועה למען איכות השלטון נ' ראש ממשלת ישראל, בפיסקה קי"א). ארבעת התנאים הראשונים בוודאי מתקיימים במקרה שלפניי, ואם ירדתי לסוף דעתה של המשיבה 1, טענתה היא, כי במקרה זה היה צידוק חוקי לסטות מן ההתחייבות לפרסם מכרז חדש, וזאת בשל האינטרס הציבורי והחיסכון המשמעותי לקופת העירייה (שהם כספי ציבור), בשל ההנחות המשמעותיות שניתן יהיה

בג"צ 3536/14 - פלוני נ' ממשלת ישראל

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
01/04/2020
בג"ץ 3536/14 - פלוני ואח' נ' ממשלת ישראל ואח'עליון בג"ץ 3536/14 1. פלוני 2. פלונית נ ג ד 1. ממשלת ישראל 2. ראש ממשלת ישראל 3. שר החוץ 4. שר האוצר 5. היועץ המשפטי לממשלה בבית המשפט העליון בשבתו כבית משפט גבוה לצדק [01.04.2020] כבוד המשנה לנשיאה ח' מלצר כבוד השופט נ' הנדל כבוד השופט ע' פוגלמן עתירה למתן צו על תנאי בשם העותרים: עו"ד נסאר סוהיר והעותרים בעצמם מתאריך 26.03.2019 בשם המשיבים: עו"ד רועי שויקה; עו"ד יעל מורג יקו-אל פסק-דין המשנה לנשיאה

ת"א (מרכז) 44743-11-15 - דינה יציב ו-99 אח' נ' המועצה המקומית גני תקווה

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
24/03/2020
בניגוד להוראות התוספת השלישית לחוק התכנון והבניה [לעניין איסור כבילת שיקול דעת הרשות, ראו: בג"ץ 4374/15 התנועה למען איכות השלטון בישראל (ע"ר) נ' ראש ממשלת ישראל, פסקה ק"ז לפסק דינו של המשנה לנשיאה א' רובינשטיין (פורסם בנבו, 27.3.2016)]. בחינת ההסכמים מלמדת כי אין בהם דבר זולת רכיבים פסולים אלה. כך, כבר במבוא להסכמים הובהר ש"(ו)ברצון הצדדים להסדיר ביניהם את יחסיהם ההדדיים בנושא המקדמות ובנושאים נוספים הנזכרים בהסכם להלן;". נזכיר כי עניין תשלום

בג"צ 2030/20 - התנועה למען איכות השלטון בישראל נ' שר המשפטים

ראש ממשלת ישראל = ראש וגם ממשלת וגם ישראל
18/03/2020
ממשלת מעבר אשר מכהנת למן התפזרותה של הכנסת ה-21 בשנת 2019. העותרת מוסיפה ומציינת כי ביום 21.11.2019 הודיע היועץ המשפטי לממשלה על הגשת כתב אישום נגד ראש ממשלת ישראל בעבירות מתחום טוהר המידות, וכי דיון ההקראה בעניינו של ראש הממשלה נקבע על-ידי בית המשפט המחוזי בירושלים ליום 17.3.2020. 7. העותרת תוקפת את חוקתיות התיקון משום שלטענתה אינו עומד בתנאי פסקת ההגבלה המעוגנים בסעיף 8 לחוקיסוד: כבוד האדם וחירותו. היא טוענת, בתמצית, כי התיקון פוגע בזכות בעביר