אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > שר האוצר

נמצאו 11204 מסמכים עבור 'שר האוצר'. מוצגים מסמכים 1 עד 10

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

בע"א (בית שאן) 34947-02-21 - עיריית בית שאן נ' נחום זילפה

שר האוצר = שר וגם האוצר
26/02/2021
... כי אז אין עוד צורך להמשיך בתהליך הבדיקה, שהרי הפגיעה אינה כדין מכול וכול, יהיו המניעים שמאחוריה אשר יהיו" [בג"ץ 726/94 כלל חברה לביטוח בע"מ נ' שר האוצר, פ"ד מח(5) 441 (1994), בעמ' 472 ו']. 16. בהקשר זה ראוי לציין כי על פי התפיסה הפרשנית המקובלת, "אין לפרש דבר חקיקה כמסמיך לפגיעה בזכויות יסוד אלא אם כן ההסמכה לכך היא ברורה, חד משמעית ומפורשת" [בג"ץ 7803/06 ח'אלד אבו ערפה נ' שר הפנים (13.09.2017), פסקה 52 לפסק דינו של כב' השופט פוגלמן]. על

ת"א (ירושלים) 37580-03-16 - עומר אבו ניע נ' שר האוצר משרד האוצר

שר האוצר = שר וגם האוצר
25/02/2021
ת"א (ירושלים) 37580-03-16 - עומר אבו ניע ואח' נ' שר האוצר משרד האוצר ואח'מחוזי ירושלים ת"א (ירושלים) 37580-03-16 1. עומר אבו ניע 2. מוסטפא אבו ניע 3. פיסל אבו ניע נ ג ד 1. שר האוצר משרד האוצר 2. מנהל מקרקעי ישראל ירושלים 3. עירית ירושלים 4. הועדה המקומית לתכנון ובניה בית המשפט המחוזי בירושלים [25.02.2021] כבוד השופט עודד שחם החלטה קדם משפט ביום 25.4.21 שעה 11:30. ניתנה היום, י"ג אדר תשפ"א, 25 פברואר 2021, בהעדר הצדדים.

ת"א (נצרת) 42121-03-16 - אמינה עתאמלה נ' מדינת ישראל - רשות מקרקעי ישראל

שר האוצר = שר וגם האוצר
24/02/2021
משווי הקרקע. מצאתי, כי המקרה שלפני אינו נופל בגדר המקרים האמורים וכי לעניין האחוז האמור ניתן להסתמך על קביעות המומחית, כפי שאפרט. 30. בע"א 161/79 שר האוצר נ' הרברט זילברשטיין נקבע, כי שיטת ההשוואה היא הדרך הטובה ביותר לצורך קביעת שיעור תשואה מקרקע. אין מחלוקת לגבי הקושי באיתור הסכמי שכירות רלוונטיים לצורך עסקאות השוואה. שמאי הנתבעת התייחס בחוות דעתו לקושי האמור (ראה סעיפים 9.8, 10.1 ו-10.2 לחוות הדעת). אף בית המשפט העליון התייחס לקושי זה במסגרת

צ"ו (ירושלים) 69826-03-19 - יפעת עזרא, נ' המוסד לביטוח לאומי ירושלים

שר האוצר = שר וגם האוצר
23/02/2021
המגבילות את כוחו להסכים על שינויים בשכר או על מתן הטבות כספיות אחרות הקשורות לעבודה, אלא בהתאם למה שהוסכם או הונהג לגבי כלל עובדי המדינה או באישור שר האוצר: "29. (א) גוף מתוקצב או גוף נתמך לא יסכים על שינויים בשכר, בתנאי פרישה או בגימלאות, או על הטבות כספיות אחרות הקשורות לעבודה, ולא ינהיג שינויים או הטבות כאמור, אלא בהתאם למה שהוסכם או הונהג לגבי כלל עובדי המדינה או באישורו של שר האוצר;...". 26. הסכם אשר נערך על ידי גוף מתוקצב בניגוד להוראות

ת"א (רחובות) 13439-07-18 - עידו קפרא נ' ליאת פרנקל

שר האוצר = שר וגם האוצר
22/02/2021
הגשת התובענה; (5) כל סכום שמועד פרעונו הוקדם, וסכום הריבית ביחס אליו שנצבר עד למועד הגשת התובענה; (6) כל פרט אחר שיקבע שר המשפטים, בהתייעצות עם שר האוצר". 36. סעיף 15 לחוק אשראי הוגן קובע כי הלוואה שניתנה ע"י "מלווה יחיד" שנתן הלוואה שלא "דרך עיסוק" לא תחול עליה דרישת הכתב. "(א) הוראות סעיפים 2, 3, 5(ב) ו-(ג)(1) ו-(2), 6(ב) ו-(ג)(1) ו-(2) ו-7, לא יחולו על מלווה יחיד שנתן הלוואה שלא דרך עיסוק; לעניין זה יראו מלווה שנתן הלוואה למי שאינו קרוב

תא"מ (ירושלים) 65484-12-17 - מרדכי יורבצקי נ' מדינת ישראל

שר האוצר = שר וגם האוצר
22/02/2021
פסולה מקום שאינה מבוססת על שוני רלבנטי ומהותי לעניין ביניהם וכאשר האפליה היא מנהג שרירותי של איפה ואיפה שאין לו כל הצדקה (בג"ץ 678/88 כפר ורדים נ' שר האוצר פ"ד מג(2) 501, 508; רע"א 8821/09 פאבל פרוז'אנסקי נ' חברת לילה טוב הפקות בע"מ (פורסם בנבו) (16.11.11)). אין זה המקרה בענייננו. 36. בגדרו של חוק איסור האפליה, רשאי המפלה להוכיח שעשה כן "כאשר הדבר מתחייב מאופיו" של "המקום הציבורי", כאמור בסעיף 3(ד1) לחוק. אין חולק כי הר הבית הוא מקום ציבורי

ת"א (תל אביב) 51757-08-18 - רועי ערב נ' בנק מרכנתיל דיסקונט בעמ

שר האוצר = שר וגם האוצר
22/02/2021
מתן אשראי ללקוח. (ב) התניית תנאים בלתי סבירים למתן שירות דינה כדין סירוב בלתי סביר לתיתו. (ג) הנגיד רשאי, לאחר התייעצות עם הועדה המייעצת ובאישור שר האוצר, לקבוע בצו שהוראות סעיף זה יחולו על שירותים נוספים. (ד) בלי לגרוע מדרכי הוכחה אחרות בדבר הסבירות של סירוב כאמור, רשאי תאגיד בנקאי להודיע למפקח על מדיניות עסקית שקבע לענין מתן שירותים, ואם לא נתקבלה מהמפקח הודעה על התנגדותו למדיניות האמורה, ייחשב כסביר סירוב הנובע מאותה מדיניות." 14. הוראות

ת"א (בית שאן) 60062-11-18 - צ''ה נ' מגדל חברה לביטוח בע"מ

שר האוצר = שר וגם האוצר
18/02/2021
חברה לביטוח בע"מ (17.09.2009)]. "ביטוח מנהלים הוא כינוי שיווקי לתכנית ביטוח שאושרה כקופת גמל לקצבה" [בג"ץ 6925/14 פורום החוסכים לפנסיה בישראל נ' שר האוצר (24.12.2017), פסקה 4; וכן ע"א 5033/18 קרן מקפת מרכז לפנסיה ותגמולים א.ש. בע"מ נ' רון לוי (02.02.2020), פסקה 16. ראו גם: רע"א 2512/17 מרי פינצב נ' מגדל חברה לביטוח בע"מ (10.04.2018), פסקה 11; וכן בג"ץ 7691/95 חבר-כנסת גדעון שגיא נ' ממשלת ישראל, פ"ד נב(5) 577 (1998), פסקה 2]. "ביטוח מנהלים" הוא

ת"צ (תל אביב) 35882-01-19 - מ' נ' נ' מגדל חברה לביטוח בע"מ

שר האוצר = שר וגם האוצר
18/02/2021
שבסעיף 3 לצו עסקי ביטוח מהווה בסיס מספק לתחולת ההגנה שבסעיף 6 לפקודת הנזיקין, בהנחה שהפוליסה אכן הועברה במועד הנטען. צו עסקי ביטוח הותקן על ידי שר האוצר מכוח סמכותו בסעיף 40 לחוק הפיקוח על הביטוח בניסוחו עובר לתיקון בשנת 2004. בסעיף 40(ב) לחוק טרם תיקונו נקבע כי: "בענפי ביטוח שקבע שר האוצר בצו לעניין זה לא ינהיג מבטח תכנית או שינוי כאמור בסעיף (א) אלא אם התיר זאת המפקח" ובסעיף 40(א), אף הוא טרם התיקון, נקבע כי "מבטח המבקש להנהיג תכנית ביטוח

ת"א (חיפה) 34549-03-16 - יורשי המנוח המנוח מוחמד חסין בסתוני ז"ל נ' נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ

שר האוצר = שר וגם האוצר
14/02/2021
בין המקרקעין השונים. התאמה זו תיעשה על ידי המומחה על פי מיטב ניסיונו ומומחיותו, תוך מתן הסבר כיצד ומדוע נערכה ההתאמה. לענין זה ראו: ע"א 161/79 שר האוצר נ' זילברשטיין פ"ד לד(3) 225 (1979); ע"א 323/85 מדינת ישראל נ' מזרחי פ"ד לט(4) 185 (1985); ע"א 336/59 בידרמן נ' שר התחבורה פ"ד טו 1681, 1691-1694 (1961); ע"א 123/79 מדינת ישראל נ' קמינר פ"ד לד(1) 617, 626 (1979); ע"א 3159/09 חברת רכבת ישראל בע"מ נ' סבח בית עדה (28.4.2013); ע"א 782/88 מסד חברה