אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > שר הבטחון

נמצאו 3530 מסמכים עבור 'שר הבטחון'. מוצגים מסמכים 1 עד 10

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

עת"מ (ירושלים) 61226-12-19 - חאלד מוחמד מסעף נ' ועדת המשנה לפיקוח על הבניה ביו"ש

שר הבטחון = שר וגם הבטחון
02/06/2020
המבקש במקרקעין הנוגעים בדבר, ובנסיבות אלה, לא ניגש מוסד תכנון לדיון בבקשה להיתר בנייה, במטרה שלא להתיר הסגת גבול במקרקעי הזולת (בג"ץ גרוסמן נ' שר הבטחון). המסמכים שהוצגו על ידי המבקש בתמיכה לטענותיו בדבר זיקתו לקרקע אינם מספקים בנסיבות אלו, כאשר המסמכים שהוצגו לוועדה מעידים על זכות חלקית בלבד. המחזיק לא הבהיר את הממצא האמור לעיל ולא סיפק כל הסבר המניח את הדעת לבעיית הזכויות במקרקעין". מאז חלפו למעלה מארבע שנים ושאלת הוכחת הבעלות במקרקעין או

ת"א (חיפה) 25175-09-17 - ניר שובר נ' הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל

שר הבטחון = שר וגם הבטחון
16/04/2020
ובין אם ההחזקה אינה כדין, בהתקיים הנסיבות המפורטות בסעיפים המנויים בו. על מקור ההגנה הנ"ל נכתב בבג"ץ 10302/07 טל בניה והשקעות קרני שומרון ואח' נ' שר הבטחון ואח', (פורסם 16.11.2008), כדלקמן: ".... מקור ההגנה נעוץ, בראש וראשונה, בצורך להגן על המצב הקיים בשטח כחלק מחובת השמירה על השלום ועל הסדר הציבורי, ולמנוע פתרון מחלוקות בין אדם לאדם ביחס לנכס מקרקעין בכוח הזרוע. טעם נוסף להגנה על החזקה טמון בצורך לשמור על הרצף וההמשכיות בשימוש בקרקע (ויסמן,

ת"א (תל אביב) 25193-12-12 - יעקב יחזקאל זכאי נ' מדינת ישראל

שר הבטחון = שר וגם הבטחון
02/04/2020
שכן לא התקיים דיון בפורום המקצועי הממליץ ולא התקבלה החלטה סופית בפורום המחליט, שבו נכללים ראש אגף שיקום ויו"ר ארגון נכים. כמו-כן, לא ניתן אישור שר הבטחון להשלכות התקציביות של השינוי.". בהמשך: "ההחלטה המקורית (קרי: שינוי הרכב היציג והזכאות לו, בהתאם למכתב הרופא הראשי), תוסיף לעמוד על כנה לתקופה מוגבלת של 120 ימים נוספים מיום מתן פסק דין זה. ככל שהמשיבים לא יסדירו את תיקון ההוראות בהתאם לנוהלי אגף השיקום בגדר סד הזמנים האמור, תוך התייחסות מפורשת

בג"צ 3536/14 - פלוני נ' ממשלת ישראל

שר הבטחון = שר וגם הבטחון
01/04/2020
האמור נוגע הן להחלטה בדבר נקיטת, או אי-נקיטת הליך של בדיקה, והן באשר לבחירה באיזו דרך של בירור לנקוט (ראו: בג"ץ 9273/07 עמותת רופאים לזכויות אדם נ' שר הבטחון (26.10.2011); בג"ץ 6874/18 התנועה לאיכות השלטון בישראל נ' שר המשפטים (19.03.2019)). 33. לאור האמור לעיל, במקרה שבפנינו לא מצאתי כי קיימים טעמים המצדיקים התערבות של בית משפט זה בשיקול הדעת המסור לרשות המבצעת. סבורני איפוא כי ההחלטה שלא להקים ועדת בדיקה ממשלתית לבדיקת רצח המנוחה נופלת בתוך

עת"מ (ירושלים) 28368-06-19 - ג'ריס סלים אעמיה נ' שר הבטחון

שר הבטחון = שר וגם הבטחון
11/02/2020
עת"מ (ירושלים) 28368-06-19 - ג'ריס סלים אעמיה ואח' נ' שר הבטחון ואח'מחוזי ירושלים עת"מ (ירושלים) 28368-06-19 1. ג'ריס סלים אעמיה 2. רמזי ג'ריס אעמיה 3. ראמי ג'ריס אעמיה 4. ראאד ג'ריס אעמיה 5. ג'קלין נצרי חנא אעמיה 6. סנאא עיסא חנא אעמיה 7. רנדה ראני צלאח אעמיה 8. נטאלי ראמי אעמיה 9. מרים רמזי אעמיה 10. סלינה רמזי אעמיה - העותרים ע"י ב"כ עו"ד אהרון גבע נ ג ד 1. שר הבטחון מפרקליטות מחוז ירושלים - אזרחי 2. מפקד כוחות צה"ל באיו"ש-מנהל התיאום מפרקליט

עת"מ (תל אביב) 62893-11-18 - יצחק ציון נ' עיריית תל אביב - יפו

שר הבטחון = שר וגם הבטחון
05/01/2020
הסמכות המנהלית, כרך ג', 1935 (2014); בג"ץ 7053/96 אמקור בע"מ נ' שר הפנים, פ"ד נג(1) 193 (1993); עניין אי.בי.סי; בג"ץ 281/11 ראש מועצת בית איכסא נ' שר הבטחון (6.9.11) (להלן: עניין בית איכסא). יחד עם זאת, גם אם עתירה מנהלית הוגשה בשיהוי, אין דינה סילוק על הסף באופן אוטומטי. בית המשפט רשאי לדון בעתירה שהוגשה בשיהוי לגופה, אם דחייתה תפגע בעקרון שלטון החוק ובאינטרס הציבורי הרחב; אם הנזק העלול להיגרם לעותר כתוצאה מדחייתה מחמת שיהוי עולה על הנזק העלול

עת"מ (חיפה) 54218-08-19 - אסיה-תורס בע"מ נ' המועצה המקומית כפר קרע

שר הבטחון = שר וגם הבטחון
03/01/2020
אסולין); עע"ם 7142/01 הוועדה המקומית לתכנון ובנייה חיפה נ' החברה להגנת הטבע, פ"ד נו (3) 673, 678-679 (2002); בג"ץ 281/11 ראש מועצת בית איכסא נ' שר הבטחון, פסקה 14 (6.9.2011). מבין שני פניו של השיהוי - הסובייקטיבי והאובייקטיבי - יוקנה עיקר המשקל לאחרון. תכליתו של השיהוי האובייקטיבי היא להגן על הגורמים המעורבים במכרז אשר הסיקו כי אין בפי העותר טענות נגדו, הסתמכו על כך ושינו את מצבם לרעה. לו היה העותר מעלה את טענותיו בעת המתאימה לכך, נזק זה עשוי

עת"מ (חיפה) 31367-08-19 - טלדור כבלים ומערכות בע"מ נ' חברת חשמל חברת חשמל

שר הבטחון = שר וגם הבטחון
26/12/2019
אסולין); עע"ם 7142/01 הוועדה המקומית לתכנון ובנייה חיפה נ' החברה להגנת הטבע, פ"ד נו (3) 673, 678-679 (2002); בג"ץ 281/11 ראש מועצת בית איכסא נ' שר הבטחון, פסקה 14 (6.9.2011). מבין שני פניו של השיהוי - הסובייקטיבי והאובייקטיבי - יוקנה עיקר המשקל לאחרון. תכליתו של השיהוי האובייקטיבי היא להגן על הגורמים המעורבים במכרז אשר הסיקו כי אין בפי העותר טענות נגדו, הסתמכו על כך ושינו את מצבם לרעה. לו היה העותר מעלה את טענותיו בעת המתאימה לכך, נזק זה עשוי

בג"צ 3181/19 - הקליניקות המשפטיות נ' מדינת ישראל

שר הבטחון = שר וגם הבטחון
08/12/2019
שר האוצר 5. ממשלת ישראל 6. ראש ממשלת ישראל 7. ועדת השרים לפי חוק המאבק בתוכנית הגרעין של איראן, תשע"ב-2012 8. שר התחבורה, השר לענייני מודיעין ומ"מ שר החוץ 9. שירות הבטחון הכללי 10. מערך הסייבר הלאומי 11. המל"ל - המטה לביטחון לאומי 12. האגף למדיניות, משרד הביטחון בבית המשפט העליון בשבתו כבית משפט גבוה לצדק [08.12.2019] לפני: כבוד השופט נ' הנדל כבוד השופטת י' וילנר כבוד השופט א' שטיין בשם העותרות - עו"ד אביעד הכהן; עו"ד משה יפת בשם המשיבים: עו"ד

ת"פ (חיפה) 49376-08-17 - מדינת ישראל נ' ראיד מחאג'נה

שר הבטחון = שר וגם הבטחון
24/11/2019
הוצא מחוץ לחוק בשנת 2015, ככל שהייתה לארגון השגה כלשהי על הכרזה זו, רשאי היה הארגון, לעתור לבג"צ, מיד ובסמוך לאחר מכן, על מנת שתיבחן שאלת ההכרזה של שר הבטחון, ותוקף ההוראה החוקית הנדונה, שמכוחה הוכרז הארגון כהתאחדות בלתי מותרת. אין חולק כי הארגון לא עשה כן, ואינני סבור כי בנסיבות אלו, יש מקום להתיר תקיפה עקיפה של הוראת החוק הנדונה, כחמש שנים לאחר מכן. סיכום ביניים - בטענות המשפטיות - מקדמיות הנוגעות לאישום הראשון: מהטעמים המפורטים לעיל, נמצא