אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > שר הבריאות

נמצאו 3260 מסמכים עבור 'שר הבריאות'. מוצגים מסמכים 11 עד 20

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

עת"מ (חיפה) 46349-02-19 - מרכז מילמן נ' משרד הפנים

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
19/03/2020
כאשר ההנחיות מפורסמות, הדבר מאפשר לציבור לכלכל צעדיו, להתאים את עצמו ואת פעולותיו לקריטריונים שנקבעו (ראו בג"ץ 26/99 הנ"ל; בג"ץ 4540/00 אבו עפאש נ' שר הבריאות פסקה 6 (14/5/2006); בג"ץ 4725/07 הנ"ל). 16. העותרת מילאה את הטפסים והגישה את הבקשה לעירייה, וזו המליצה על הענקת הפטור והעבירה את ההחלטה לממונה על המחוז. בהחלטת הדחייה הדגיש הממונה כי העותרת אינה ממלאת אחר קריטריון מס' 8 לחוזר המנכ"ל, וכך מורה קריטריון זה: 8. (א) התמיכה הממשלתית ו/או

חב"ר (נצרת) 50996-01-19 - מוחמד ח'טיב נ' לאומית שירותי בריאות

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
19/03/2020
טוען שהוא מבוטח לבין קופת חולים: "לבית הדין לעבודה תהיה סמכות ייחודית לדון בכל תובענה למעט תביעת נזיקין, שבין מבוטח או מי שהוא טוען שהוא מבוטח לבין שר הבריאות, המנהל, המוסד, קופת חולים, נותן שירותים לפי חוק זה, או הועדה שהוקמה לפי סעיף 3א, או שבין המוסד לבין קופת חולים או לבין מי שחייב בתשלום דמי ביטוח בריאות." [ההדגשה הוספה]. 12. התובענה דנן הוגשה על ידי התובעים (המבוטחים) נגד הנתבעת (קופת חולים) בהתבסס על מערכת היחסים ביניהם מכוח חוק ביטוח

עב"ל 62348-09-19 - פלונית נ' המוסד לביטוח לאומי

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
18/03/2020
כי המבוטח חלה במחלה בעת שזו היתה קבועה כמחלת מקצוע; השלישי, יסוד הקשר הסיבתי. 21. אשר ליסוד הראשון - סעיף 85 לחוק קובע כי: "(א)השר, לאחר התייעצות עם שר הבריאות, רשאי לקבוע שמחלה פלונית היא, מיום פלוני, מחלת מקצוע, בין לגבי כל המבוטחים לפי פרק זה ובין לגבי סוג מבוטחים, אם לפי אופיה וגורמיה של אותה מחלה יש לראותה, לדעתו, כסיכון מקצועי. (ב) השר, לאחר התייעצות עם שר הבריאות, רשאי לקבוע נסיבות שבהן מחלה פלונית היא בחזקת מחלה שבה חלה המבוטח עקב

ת"א (ראשון לציון) 42014-07-19 - עיריית ראשון לציון נ' מדינת ישראל - משרד הבריאות

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
16/03/2020
דצמבר 2019 החלה התפרצות מגפת הקורונה, מחלה אשר טרם נמצא לה חיסון, ואשר הבידוד נכון להיום הוא האמצעי היעיל היחיד למניעת התפשטותה. ביום 27.1.20 עשה שר הבריאות שימוש בסמכות הנתונה לו בהתאם לסעיף 20(1) לפקודת בריאות העם, 1940, והכריז כי המחלה הנגרמת מנגיף הקורונה היא מחלה מידבקת מסוכנת וכי קיימת בעטיה סכנה חמורה לבריאות הציבור. החל ממועד זה פורסמו צווים והנחיות מטעם שר הבריאות ומשרדו, אשר נועדו להתמודד עם המצב החדש ולהסדיר את פעילות המדינה ותושביה

ב"ל (חיפה) 58998-09-19 - המוסד לביטוח לאומי נ' ע' מ'

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
16/03/2020
שנקבעו בתקנות - (1) אם הנכות נובעת מהפגיעה בעבודה ובאיזו מידה; (2) את דרגת הנכות לענין סימן זה, לפי מבחנים ובהתאם לעקרונות שהשר קבע לאחר התייעצות עם שר הבריאות..." למקרא פרוטוקול ההחלטה עולה, כי קביעת הוועדה בדבר קיומו של קשר סיבתי בין הנכות בצוואר לאירוע הפגיעה המוכר מיום 8.7.15 אינה חד משמעית והיא לא ברורה דייה. הוועדה קובעת כאמור, כי חלה החמרה במצב המערער ונכותו בגין הצוואר היא בשיעור 10%, כך שהנכות המשוקללת עומדת על 42%, החל מיום 6.1.19.

ת"ק (באר שבע) 7455-01-20 - א. ס. נ' מדינת ישראל - המשרד לבטחון פנים

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
04/03/2020
התביעה הראשון). 5. מהרגע שהתובע הבין (לטענתו) כי הוא צריך לחזור לטיפול באשפוז יום, הוא החל לפנות הן טלפונית והן בדואר אלקטרוני לגורמים רבים, כגון שר הבריאות (אשר באותה העת היה ראש הממשלה), חברי כנסת שונים, גורמי רפואה שונים, גורמי הרווחה בעיר ועוד. הפניות כללו תלונות על כך שאין מסגרת ציבורית מתאימה למי שנדרש לטיפול במערכת בריאות הנפש (עקב חוסר בתקציב) ונעשו הן בעל פה והן בכתב. התביעה הראשונה 6. כאמור, בתחילה הגיש התובע תביעה במסגרת ת"ק

חב"ר (תל אביב) 65550-05-19 - ענת קמינגר נ' קופת חולים מאוחדת

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
27/02/2020
(עע (ארצי) 31642-10-18 עזבון המנוח אילן דיאמנט ז"ל- קופת חולים מאוחדת (מיום 11.2.2020)(להלן- ענין דיאמנט); בג"ץ 7716/11 אסותא מרכזים רפואיים נ' שר הבריאות (מיום 17.3.2013); ע"א 8447/06 קופת חולים לאומית נ' איתמר היימן (מיום 22.5.2011). עוד נקבע בעניין דיאמנט, כי החוק אינו מקנה זכאות להחזר כספי (להבדיל ממתן שירות הרפואי בעין) ולכן גם ההחזר הכספי בדיעבד אינו נעשה מכוח החוק, אלא מכוח גמישות מסוימת ביישומו. שם נקבע כי מבלי למצות את המקרים בהן

עת"מ (תל אביב) 25243-02-20 - התעשייה האווירית לישראל בע"מ נ' משרד הביטחון -מנהל ההרכשה והייצור

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
24/02/2020
לשבות האוזן ואולם, לא כך הדבר כאשר מדובר היה בלוח זמנים צפוף למתן שירותי התמיכה הלוגיסטית בנסיבות העניין. (לעניין זה ראו בג"צ 632/81 מיגדה בע"מ נ' שר הבריאות (ניתן ביום 29.4.82). 35. סביר להניח, כי ככל שלא היתה מכריזה המשיבה 1 על מכרז חדש, בעקבות השינוי המהותי, יכול והיתה מוצאת עצמה חשופה לטרוניות של המשתתפות האחרות. 36. זה המקום לציין, כי בזמן אמת גם העותרת, סברה כי דחייה של לוז עלולה לגרור אחריה עלויות לחברה - ראה פניית העותרת בשאלות הבהרה

סע"ש (תל אביב) 8871-09-17 - דוד גורין נ' ק.מ.ג קרב מגע גלובל בע"מ

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
23/02/2020
על עובדת או עובד ארעיים או זמניים, ובלבד שעבדו אצל אותו מעסיק או באותו מקום עבודה שישה חודשים לפחות; שר התעשייה המסחר והתעסוקה רשאי, בהתייעצות עם שר הבריאות ובאישור ועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת, לקבוע סוגים של טיפולי פוריות שהוראות פסקה זו לא יחולו עליהם. 207. בנסיבות המקרה דנן, התובע לא נעדר מעבודתו עקב טיפולי הפוריות, ועל כן חלה הוראת סעיף 9(ה)(3)לחוק עבודת נשים. 208. בהתאם להוראות סעיף 9 (ה)(3) הוראות פסקה 9(ה)(1) יחולו גם על עובדת

ס"ק (חיפה) 34735-02-20 - מדינת ישראל נ' הסתדרות העובדים הכללית החדשה - הסתדרות עובדי המדינה בישראל

שר הבריאות = שר וגם הבריאות
17/02/2020
במשמרת הבוקר פעילות רפואית שכלולה בסל הבריאות" (סעיף 5ב להחלטה). 33. עוד נקבע באותה החלטה, כי "לצורך יישום ההסכם ולמניעת יישום התופעה, להנחות את שר הבריאות, בהתייעצות עם שר האוצר ונציב שירות המדינה לתקן, תוך 90 ימים, את תקנות יסודות התקציב, כך שיכללו את העקרונות הבאים". כלומר, ניתן לראות כי כריכת הסכם 2015 בתיקון של תקנות תאגיד הבריאות, בסיסה בהחלטת הממשלה שבנדון. 34. אשר על כן, במובן זה ניתן לראות את מחאתם של המשיבים כנגד אי-יישום הסכם 2015,