אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > שר הפנים

נמצאו 24836 מסמכים עבור 'שר הפנים'. מוצגים מסמכים 11 עד 20

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

ת"א (נצרת) 52387-03-16 - שלום אלמליח נ' עיריית טבריה

שר הפנים = שר וגם הפנים
20/04/2020
חוזרים להפרות סדר כאלה ואחרות" (עמ' 32, ש' 27- 29 לפרוטוקול). בחקירתו הנגדית נשאל מר עובד, מדוע לא הביא את זכרון הדברים לאישור מועצת העירייה ולאישור שר הפנים, והשיב : "בהוראתו של בלסן היועמ"ש ההוראה היתה, להכניס אותו בהסכם של שכירות בשלב הראשון, בתוך פרק זמן של 5 שנים תיפתר הבעיה לכאן או לכאן באישור משרד הפנים, זה ההליך, היינו צריכים לקבל כאן פטור ממכרז. לפי דעתי הייתה פניה למשרד הפנים, לא יכול להגיד בוודאות, הייתה פניה שלנו לרשויות להכשיר את

ס"ק (תל אביב) 10975-04-20 - הסתדרות העובדים הכללית החדשה נ' רכבת ישראל בע"מ

שר הפנים = שר וגם הפנים
17/04/2020
נ' הסתדרות העובדים הכללית החדשה [פורסם בנבו] (23.9.13)) או שהם מחליטים לעבוד "לפי הספר" (באנגלית: Work-to-Rule, ראו גם: בגץ 789/78 שמולביץ נ' שר הפנים, פ"ד לג(3) 480 (29.4.79)). משכך שביתה, על פי הגדרתה, היא כל הפרעה מתואמת ומאורגנת למהלך העבודה התקין. בקשת האפשרויות של שביתה, נכללות גם שביתה כללית מלאה, עיצומים, שביתה איטלקית, הפסקה מאורגנת חלקית או מלאה של מהלך העבודה התקין וכו'. 19. בפסיקה מקובלת הגדרה רחבה שלפיה שביתה היא כל "פעולת לחץ

ו"ע (ירושלים) 64357-02-20 - בנימין דרייפוס נ' נציבות שירות המדינה

שר הפנים = שר וגם הפנים
31/03/2020
יו"ר הדירקטוריון ממנה ראש הממשלה וחברי הדירקטוריון האחרים מתמנים על ידי עיריות ירושלים ,תל אביב וחיפה ,מרכז השלטון המקומי ,ארגון המועצות האזוריות ,שר האוצר ושר הפנים .עיקר רווחיה מיועדים לבניית כיתות לימוד ברחבי הארץ, לפרויקטים שונים ברשויות המקומיות ולתמיכה במוסדות תרבות. 2. הגם שלמבקש לא הייתה סמכות החלטה כלפי החברה לפי סעיף 4(א) לחוק בו עסקינן סבורה המשיבה כי לנוכח העובדה שבדירקטוריון החברה מכהנים ראשי רשויות ומועצות מקומיות אשר אישרו את

הפ (ירושלים) 50191-03-20 - דינה טייטלבאום נ' שר הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
29/03/2020
ה"פ (ירושלים) 50191-03-20 - דינה טייטלבאום נ' שר הפנים ואח'מחוזי ירושלים ה"פ (ירושלים) 50191-03-20 דינה טייטלבאום ע"י ב"כ עו"ד ניקול מאור ואח' נ ג ד 1. שר הפנים מפרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי) 2. מנהל מינהל האוכלוסין ע"י ב"כ עו"ד יעל רוד סליטן בית המשפט המחוזי בירושלים [29.03.2020] לפני כבוד השופט אהרן פרקש, נשיא החלטה 1. ב"כ המבקשת תוודא המצאת ההמרצה למשיבים, באמצעות פרקליטות המחוז, לא יאוחר מיום 30.4.2020. 2. המשיבים יגישו תשובה להמרצה, בהתאם

עת"מ (חיפה) 34407-02-14 - אחמד סואעד נ' הועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז צפון

שר הפנים = שר וגם הפנים
29/03/2020
בגין נזקי תכנית] 164 (2002)). תכלית שניה של מנגנון זה היא חלוקה צודקת של הנזק וההשבחה בין בעלי מקרקעין בתחומיה של תכנית. ובבג"ץ 4914/91 איראני נ' שר הפנים, פ"ד מו(4) 749, 769 (1992) נאמר: "חלוקה חדשה" (רפארצלאציה בלע"ז) מהווה אמצעי לתכנון שטחי קרקע על-פי תפיסה המיועדת לספק צרכים חדשים. היא מתבקשת ונדרשת במקום בו החלוקה הקיימת איננה מאפשרת פיתוח השטח וניצולו הראציונאלי, לטובת בעלי הקרקע ולטובת הציבור. 26. אישורה של תכנית בדבר איחוד וחלוקה מחדש,

עמנ (ירושלים) 12759-12-17 - מנהל הארנונה של עיריית ירושלים נ' ב. צ .י .פ צעד קדימה בע"מ

שר הפנים = שר וגם הפנים
29/03/2020
עקרון השוויון וכדי למנוע פגיעה ביכולתה הכלכלית של הרשות המקומית. בהתאם לכך נקבע יש לפרש הוראות פטור מארנונה בצמצום (בג"צ 4725/07 מרכז משען בע"מ נ' שר הפנים, 7.8.08). זאת ועוד, ארנונה ככל מס, נועדה להוות מכשיר להכוונת התנהגות. הכוונת ההתנהגות יכולה להיעשות באמצעות יצירת תמריצים חיוביים ובדרך של יצירת תמריצים שליליים, ו"כאשר המדובר במיסים, ניתן לומר כי הטלת מס, שיעורו של מס וכן הסדרים של פטור ממס - כל אלו, בין היתר, משמשים להכוונת התנהגות" (בג"צ 2651/09 האגודה לזכויות האזרח בישראל נ' שר הפנים

הפ (ירושלים) 48327-03-20 - סבטלנה גרונין נ' שר הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
26/03/2020
ה"פ (ירושלים) 48327-03-20 - סבטלנה גרונין נ' שר הפנים ואח'מחוזי ירושלים ה"פ (ירושלים) 48327-03-20 סבטלנה גרונין ע"י ב"כ עו"ד ניקול מאור ואח' נ ג ד 1. שר הפנים מפרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי) 2. מנהל מינהל האוכלוסין ע"י ב"כ עו"ד יעל רוד-סליטן בית המשפט המחוזי בירושלים [26.03.2020] לפני כבוד השופט אהרן פרקש, נשיא החלטה 1. ב"כ המבקשת תוודא המצאת ההמרצה למשיבים, באמצעות פרקליטות המחוז, לא יאוחר מיום 6.4.2020. 2. המשיבים יגישו תשובה להמרצה, בהתאם

עמנ (תל אביב) 8621-03-20 - צ'נדובאי צ'אבאי נ' שר הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
26/03/2020
עמ"נ (תל-אביב-יפו) 8621-03-20 - צ'נדובאי צ'אבאי נ' שר הפנים ואח'מחוזי תל-אביב-יפו עמ"נ (תל-אביב-יפו) 8621-03-20 צ'נדובאי צ'אבאי נ ג ד 1. שר הפנים 2. יחידת מבקשי המקלט 3. רשות האוכלוסין וההגירה בית המשפט המחוזי בתל-אביב-יפו בשבתו כבית-משפט לעניינים מנהליים [26.03.2020] כבוד השופט ארז יקואל החלטה בקשה למתן סעד זמני לפיו לא יינקטו הליכי אכיפה כנגד המבקש עד להכרעה בערעור על פסק הדין של בית הדין לעררים בתל אביב בערר (ת"א) 6495/18 מיום 16.1.2020 2.

עת"מ (ירושלים) 15547-01-19 - סלטאן הנדי נ' רשות האוכלוסין וההגירה - משרד הפנים - מדינת ישראל

שר הפנים = שר וגם הפנים
19/03/2020
ירושלים. 5. מדברי המשיבה עלה שהמשיבה פעלה לשיפור עומס העבודה המוטל על הלשכה במזרח ירושלים - עוד בטרם העתירה דנן (למשל כתוצאה מבג"ץ 2792/17 דלאל נ' שר הפנים (11.4.2018); בג"ץ 8074/17 אבו אלפילאת נ' משרד הפנים (10.10.2018); בג"ץ 3163/18 סלמאן נ' רשות האוכלוסין וההגירה (6.11.2019)), וכן לאחר הגשת העתירה דנן. 6. בכלל הצעדים שננקטו נמנים הצעדים הבאים: נשכרה חברת ייעוץ ארגוני שבחנה את תהליכי העבודה בלשכה ובעקבות המלצותיה נקבעה תכנית עבודה תוך הגדרת

הפ (ירושלים) 39666-03-20 - אשלי דורה פוגל נ' שר הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
19/03/2020
ה"פ (ירושלים) 39666-03-20 - אשלי דורה פוגל נ' שר הפנים ואח'מחוזי ירושלים ה"פ (ירושלים) 39666-03-20 אשלי דורה פוגל ע"י ב"כ עו"ד ניקול מאור ואח' נ ג ד 1. שר הפנים מפרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי) 2. מנהל מינהל האוכלוסין ע"י ב"כ עו"ד יעל רוד-סליטן בית המשפט המחוזי בירושלים [19.03.2020] לפני כבוד השופט אהרן פרקש, נשיא החלטה 1. ב"כ המבקשת תוודא המצאת ההמרצה למשיבים, באמצעות פרקליטות המחוז, לא יאוחר מיום 25.3.2020. 2. המשיבים יגישו תשובה להמרצה, בהתאם