אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > שר הפנים

נמצאו 24836 מסמכים עבור 'שר הפנים'. מוצגים מסמכים 71 עד 80

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

עת"מ (חיפה) 8946-12-19 - שיכון ובינוי - סולל בונה תשתיות בע"מ ח.פ. נ' הוועדה הארצית לתכנון ובנייה של תשתיות לאומיות

שר הפנים = שר וגם הפנים
06/02/2020
ואח' ( 14.3.12) - "שאלת השיהוי תבחן על פי נסיבותיו של כל מקרה ומקרה, תוך איזון בין האינטרסים המנוגדים העולים בגדריו (וראו בג"ץ 7053/96 אמקור בע"מ נ' שר הפנים, פ"ד נג(1)193, 202 (1999); בג"ץ 281/11 ראש מועצת בית איכסא נ' שר הביטחון (6.9.2011))." במסגרת זו נבחנים השיהוי האובייקטיבי ,השיהוי הסובייקטיבי וחומרת הפגיעה בשלטון החוק. ראו עע"מ 6881/07 ברגר נ' המועצה המקומית עמק חפר (14.6.10) (להלן: "עניין עמק חפר") - כידוע לשיהוי שלושה יסודות: השיהוי

עת"מ (תל אביב) 43612-04-19 - חוצות זהב בע"מ נ' עיריית תל-אביב

שר הפנים = שר וגם הפנים
05/02/2020
שיש ביכולתו לפסול את ההחלטה המנהלית ובמיוחד כך, שעה שעסקינן בשיקול מרכזי שאילו נלקח בחשבון, היה בכוחו להביא לשינוי ההחלטה (ראו בג"ץ 297/82 ברגר נ' שר הפנים פ"ד לז(3) 29, 49; בג"ץ 2031/91 עיריית רמלה נ' שר הפנים פ"ד מו(1) 271, 279; בג"ץ 11437/05 קו לעובד נ' משרד הפנים (13.4.11)). כך נקבע, כי : "בקביעת גבולותיו ל"מתחם סבירות" יש להתחשב, בין השאר בשאלה, אם הרשות הציבורית נתנה משקל ראוי לגורמים הרלוואנטיים השונים שבהם עליה להתחשב. החלטתה של רשות

עת"מ (חיפה) 26016-10-19 - עמאד אבו ריא נ' משרד התעשייה המסחר והתעסוקה

שר הפנים = שר וגם הפנים
05/02/2020
בפני הגוף המחליט, ולעיתים ניתן להסתפק בדרכי טיעון אחרות; בין טיעון בכתב ובין בטיעון בפני וועדת משנה או בודק (ראו בג"צ 161/84 חברת ווינדמיל בע"מ נ' שר הפנים, פ"ד מב(1) 793, 796 (1984); בג"צ 6268/00 קיבוץ החותרים אגודה שיתופית חקלאית רשומה נ' מינהל מקרקעי ישראל, פ"ד נה(5),639, 662 (2001); ד' ברק ארז,זכות הטיעון - בין צדק פרוצדורלי ויעילות, ספר אור- מאמרים לכבודו של השופט ת' אור, א' ברק, ר' סוקול, ע' שחם עורכים, 817, 866, 871 (2013)). 5. בנסיבות

עת"מ (ירושלים) 16409-09-19 - המוקד לפליטים ולמהגרים נ' רשות האוכלוסין וההגירה

שר הפנים = שר וגם הפנים
05/02/2020
להיות מאופיינים בחוסר יציבות שלטונית. על רקע זה, התעורר קושי מובנה בקידום הכרעות פרטניות בבקשות המקלט שהוגשו, ועל כן עד להתבהרות התמונה העובדתית בא שר הפנים לכלל החלטה כי לעת הזאת אין אפשרות להכריע באופן פרטני בבקשות מקלט...". ג. נקודה נוספת שהודגשה בעמדת המשיבה, מצדדת באיחוד הליך הזיהוי עם הראיון שנועד לקבלת מקלט, וזאת ממספר טעמים - הן מהותיים, והן כאלה שניתן לכנותם גם כטכניים (הליך אחד, לשאלת הזיהוי ולבקשת המקלט). ד. ובד בבד, נטען שבשל העיכוב

סע"ש (תל אביב) 44570-11-15 - אילה קדוש נ' עיריית פתח תקווה

שר הפנים = שר וגם הפנים
05/02/2020
בה. במסגרת סמכות זו, תנאי הסף למשרת מבקר העירייה נקבעו בחוזר מנכ"ל 4/2009. 51. בהקשר זה, סעיפים 233-234 לפקודת העיריות קובעים את סמכותו הכללית של שר הפנים והממונה ליתן הוראות באשר לעניינים שונים המצויים בגדר חובותיה וסמכויותיה של העירייה. בכל הנוגע לכח אדם, הואצלה סמכות זו למנהל אגף כח אדם ושכר ברשויות המקומיות במשרד הפנים. "233. עירייה תעשה בתוך תחומה בעניינים המפורשים בסימן ב', וכל פעולה אחרת שעיריה מצווה לעשות לפי הפקודה או לפי כל דין אחר,

עמנ (תל אביב) 40048-01-20 - חנה קרבצ'נקו נ' מדינת ישראל- משרד הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
04/02/2020
בהן עסקינן בסעד זמני בערעור הרי שהתנאים הינם מחמירים שכן עם מתן פסק דינו של בית הדין לעררים משתנה "נקודת האיזון" בין הצדדים (עע"ם 2435/11 סימוב נ' שר הפנים (פורסם בנבו, 23.5.2011) (להלן - "עניין סימוב"), צוטט בהסכמה בעע"ם 1011/13 Waz Zongjianנ' משרד הפנים (פורסם בנבו, 6.5.2013)). 27. בענייננו, לכאורה נראה כי סיכויי ההצלחה בערעור נמוכים ביותר. 28. עיון בפסק דינו של בית הדין לעררים מעלה כי הוא מפורט, מנומק ואין לכאורה עילה להתערב בו. זאת, בין

עת"מ (ירושלים) 55846-11-19 - ילנה שרבקובה נ' שר הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
04/02/2020
עת"מ (ירושלים) 55846-11-19 - ילנה שרבקובה נ' שר הפנים ואח'מחוזי ירושלים עת"מ (ירושלים) 55846-11-19 ילנה שרבקובה ע"י ב"כ עו"ד אלכס פטקין נ ג ד 1. שר הפנים 2. רשות האוכלוסין וההגירה באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי)/ע"י ב"כ עו"ד מיטל אביעד בן עמי בבית המשפט המחוזי בירושלים בשבתו כבית-משפט לעניינים מנהליים [04.02.2020] בפני: כב' השופט אלכסנדר רון פסק דין 1. פסק דין בעתירה המופנית כנגד החלטת המשיב 1 [להלן - "המשיב"] לסרב לבקשת העותרת לקבל מעמד 2

עת"מ (ירושלים) 72970-05-19 - אלכסנדר בוטרימוב נ' שר הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
04/02/2020
ואח' נ' שר הפניםמחוזי ירושלים עת"מ (ירושלים) 72970-05-19 1. אלכסנדר בוטרימוב 2. רסימה בוטרימובה 3. אלכסנדרה בוטרימובה ע"י עו"ד ראובן ליפקין נ ג ד שר הפנים ע"י עו"ד שני רוזנבליט-שמעונוביץ, פרקליטות מחוז ירושלים בית המשפט המחוזי בירושלים בשבתו כבית-משפט לעניינים מנהליים [04.02.2020] בפני כב' השופט ארנון דראל החלטה הבקשה להארכת מועד הוגשה עם חלוף המועד באופן שמעמיד את בית המשפט לפני עובדה מוגמרת. מכל מקום, לאחר עיון בנימוקי הבקשה אני מאריך את

ת"צ (תל אביב) 17522-09-12 - יעקב טוטיאן נ' עיריית חולון

שר הפנים = שר וגם הפנים
04/02/2020
החובה האמור לצורך הוספת תשלומי פיגורים עליו." "תשלומי פיגורים", מוגדרים בסעיף 1 לחוק כ"ריבית צמודה בשיעור של 0.5% לחודש, או בשיעור אחר כפי שקבעו שר הפנים ושר האוצר, ממועד החיוב בתשלום החובה עד יום שילומו, בהוספה או בהפחתה של הפרשי הצמדה". חוק הריבית, תשי"ז-1957 מגדיר "ריבית" כך: "כל תמורה הניתנת בקשר עם מילווה ויש בה משום תוספת לקרן, לרבות דמי עמילות ודמי נכיון המשתלמים כאמור, בין שנקראים בשם ריבית ובין שנקראים בשם אחר, למעט כל סכום המתווסף

עמנ (ירושלים) 35966-07-19 - אמאל אבו חאלד נ' שר הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
04/02/2020
עמ"נ (ירושלים) 35966-07-19 - אמאל אבו חאלד ואח' נ' שר הפנים מחוזי ירושלים עמ"נ (ירושלים) 35966-07-19 1. אמאל אבו חאלד 2. נסים נאצר אלדין ע"י ב"כ עו"ד נג'יב זאיד נ ג ד שר הפנים (רשות האוכלוסין וההגירה) ע"י ב"כ עו"ד גילה אשכנזי [פרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי)] בבית המשפט המחוזי בירושלים בשבתו כבית-משפט לעניינים מנהליים [04.02.2020] בפני: כב' השופט אלכסנדר רון פסק דין 1. כללי פסק הדין בערעור על פסק דינו של בית הדין לעררים מיום 27.5.19, בערר 1839/18