אישור

חדשות משפטיות

דף הבית > פסקי דין > שר הפנים

נמצאו 24900 מסמכים עבור 'שר הפנים'. מוצגים מסמכים 71 עד 80

חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

עמנ (ירושלים) 12759-12-17 - מנהל הארנונה של עיריית ירושלים נ' ב. צ .י .פ צעד קדימה בע"מ

שר הפנים = שר וגם הפנים
29/03/2020
עקרון השוויון וכדי למנוע פגיעה ביכולתה הכלכלית של הרשות המקומית. בהתאם לכך נקבע יש לפרש הוראות פטור מארנונה בצמצום (בג"צ 4725/07 מרכז משען בע"מ נ' שר הפנים, 7.8.08). זאת ועוד, ארנונה ככל מס, נועדה להוות מכשיר להכוונת התנהגות. הכוונת ההתנהגות יכולה להיעשות באמצעות יצירת תמריצים חיוביים ובדרך של יצירת תמריצים שליליים, ו"כאשר המדובר במיסים, ניתן לומר כי הטלת מס, שיעורו של מס וכן הסדרים של פטור ממס - כל אלו, בין היתר, משמשים להכוונת התנהגות" (בג"צ 2651/09 האגודה לזכויות האזרח בישראל נ' שר הפנים

עת"מ (חיפה) 34407-02-14 - אחמד סואעד נ' הועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז צפון

שר הפנים = שר וגם הפנים
29/03/2020
בגין נזקי תכנית] 164 (2002)). תכלית שניה של מנגנון זה היא חלוקה צודקת של הנזק וההשבחה בין בעלי מקרקעין בתחומיה של תכנית. ובבג"ץ 4914/91 איראני נ' שר הפנים, פ"ד מו(4) 749, 769 (1992) נאמר: "חלוקה חדשה" (רפארצלאציה בלע"ז) מהווה אמצעי לתכנון שטחי קרקע על-פי תפיסה המיועדת לספק צרכים חדשים. היא מתבקשת ונדרשת במקום בו החלוקה הקיימת איננה מאפשרת פיתוח השטח וניצולו הראציונאלי, לטובת בעלי הקרקע ולטובת הציבור. 26. אישורה של תכנית בדבר איחוד וחלוקה מחדש,

הפ (ירושלים) 48327-03-20 - סבטלנה גרונין נ' שר הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
26/03/2020
ה"פ (ירושלים) 48327-03-20 - סבטלנה גרונין נ' שר הפנים ואח'מחוזי ירושלים ה"פ (ירושלים) 48327-03-20 סבטלנה גרונין ע"י ב"כ עו"ד ניקול מאור ואח' נ ג ד 1. שר הפנים מפרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי) 2. מנהל מינהל האוכלוסין ע"י ב"כ עו"ד יעל רוד-סליטן בית המשפט המחוזי בירושלים [26.03.2020] לפני כבוד השופט אהרן פרקש, נשיא החלטה 1. ב"כ המבקשת תוודא המצאת ההמרצה למשיבים, באמצעות פרקליטות המחוז, לא יאוחר מיום 6.4.2020. 2. המשיבים יגישו תשובה להמרצה, בהתאם

עמנ (תל אביב) 8621-03-20 - צ'נדובאי צ'אבאי נ' שר הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
26/03/2020
עמ"נ (תל-אביב-יפו) 8621-03-20 - צ'נדובאי צ'אבאי נ' שר הפנים ואח'מחוזי תל-אביב-יפו עמ"נ (תל-אביב-יפו) 8621-03-20 צ'נדובאי צ'אבאי נ ג ד 1. שר הפנים 2. יחידת מבקשי המקלט 3. רשות האוכלוסין וההגירה בית המשפט המחוזי בתל-אביב-יפו בשבתו כבית-משפט לעניינים מנהליים [26.03.2020] כבוד השופט ארז יקואל החלטה בקשה למתן סעד זמני לפיו לא יינקטו הליכי אכיפה כנגד המבקש עד להכרעה בערעור על פסק הדין של בית הדין לעררים בתל אביב בערר (ת"א) 6495/18 מיום 16.1.2020 2.

עת"מ (מרכז) 39763-03-20 - ברוק פשה ואח' נ' מדינת ישראל-משרד הבריאות

שר הפנים = שר וגם הפנים
22/03/2020
העותרים לא העלו טענה לפיה פעולתו של משרד הבריאות לוקה בחוסר סמכות. לפיכך, עומדת לזכותו של משרד הבריאות חזקת תקינות המעשה המנהלי [ע"א 8366/99 עפרת נ' שר הפנים, פ"ד נו(1) 155, 164 (2001); בר"ם 1966/06 המשביר הישן בע"מ (בפירוק) נ' עיריית כרמיאל, פיסקה 11 (פורסם בנבו, 17.02.2008); בג"ץ 10907/04 סולודוך נ' עיריית רחובות, פ"ד סד(1) 331 (2010); בג"ץ 5801/15 דיבובי אהרון מאיר (ע"ר) נ' ממשלת ישראל משרד החינוך ועדת התמיכות (פורסם בנבו, 16.01.2018)].

עת"מ (ירושלים) 15547-01-19 - סלטאן הנדי נ' רשות האוכלוסין וההגירה - משרד הפנים - מדינת ישראל

שר הפנים = שר וגם הפנים
19/03/2020
ירושלים. 5. מדברי המשיבה עלה שהמשיבה פעלה לשיפור עומס העבודה המוטל על הלשכה במזרח ירושלים - עוד בטרם העתירה דנן (למשל כתוצאה מבג"ץ 2792/17 דלאל נ' שר הפנים (11.4.2018); בג"ץ 8074/17 אבו אלפילאת נ' משרד הפנים (10.10.2018); בג"ץ 3163/18 סלמאן נ' רשות האוכלוסין וההגירה (6.11.2019)), וכן לאחר הגשת העתירה דנן. 6. בכלל הצעדים שננקטו נמנים הצעדים הבאים: נשכרה חברת ייעוץ ארגוני שבחנה את תהליכי העבודה בלשכה ובעקבות המלצותיה נקבעה תכנית עבודה תוך הגדרת

הפ (ירושלים) 39666-03-20 - אשלי דורה פוגל נ' שר הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
19/03/2020
ה"פ (ירושלים) 39666-03-20 - אשלי דורה פוגל נ' שר הפנים ואח'מחוזי ירושלים ה"פ (ירושלים) 39666-03-20 אשלי דורה פוגל ע"י ב"כ עו"ד ניקול מאור ואח' נ ג ד 1. שר הפנים מפרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי) 2. מנהל מינהל האוכלוסין ע"י ב"כ עו"ד יעל רוד-סליטן בית המשפט המחוזי בירושלים [19.03.2020] לפני כבוד השופט אהרן פרקש, נשיא החלטה 1. ב"כ המבקשת תוודא המצאת ההמרצה למשיבים, באמצעות פרקליטות המחוז, לא יאוחר מיום 25.3.2020. 2. המשיבים יגישו תשובה להמרצה, בהתאם

עת"מ (חיפה) 46349-02-19 - מרכז מילמן נ' משרד הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
19/03/2020
המוניציפלי. בתי משפט חזרו ושנו פעמים רבות כי הענקת פטור או הנחה לפרט כלשהו מטילה מעמסה גדולה יותר על שאר התושבים. כך בבג"ץ 6741/99 יקותיאלי נ' שר הפנים, פ"ד נה(3) 673, 685 (2001) אומר בית המשפט: מתוך שתושבי הרשות המקומית כולם נהנים משירותיה של העירייה, הדעת נותנת כי הכול יחויבו אף בתשלום ארנונה על-פי אמות-מידה מסוימות שתיקבענה. אכן, פטור או הנחה כי יינתנו לתושב או לתושבים, יחייבו אותם פטור והנחה - על דרך העיקרון - אחת משתי אלה: הכבדת עולה של,

עמנ (ירושלים) 3136-05-19 - עמית הלוי נ' יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה - 21 כב' השופט חנן מלצר

שר הפנים = שר וגם הפנים
19/03/2020
- 21 כב' השופט חנן מלצר ואח'מחוזי ירושלים עמ"נ (ירושלים) 3136-05-19 עמית הלוי נ ג ד 1. יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה - 21 כב' השופט חנן מלצר 2. שר הפנים ח"כ אריה דרעי ע"י ב"כ עו"ד יעקב פונקלשטיין מפרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי) 3. סיעת יהדות התורה והשבת אגודת ישראל - דגל התורה 4. יצחק זאב פינדרוס ע"י ב"כ עו"ד איתן הרמן ואח' 5. סיעת הליכת בהנהגת בנימין נתניהו לראשות הממשלה ע"י ב"כ עו"ד אבי הלוי ואח' 6. סיעת התאחדות הספרדים שומרי התורה תנועתו

הפ (ירושלים) 37283-03-20 - קרוליין צ'יילס דאייר נ' שר הפנים

שר הפנים = שר וגם הפנים
18/03/2020
ה"פ (ירושלים) 37283-03-20 - קרוליין צ'יילס דאייר נ' שר הפנים ואח'מחוזי ירושלים ה"פ (ירושלים) 37283-03-20 קרוליין צ'יילס דאייר ע"י ב"כ עו"ד ניקול מאור ואח' נ ג ד 1. שר הפנים מפרקליטות מחוז ירושלים (זרחי) 2. מנהל מינהל האוכלוסין ע"י ב"כ עו"ד יעל רוד-סליטן בית המשפט המחוזי בירושלים [18.03.2020] לפני כבוד השופט אהרן פרקש, נשיא החלטה 1. ב"כ המבקשת תוודא המצאת ההמרצה למשיבים, באמצעות פרקליטות המחוז, לא יאוחר מיום 25.3.2020. 2. המשיבים יגישו תשובה