חדשות משפטיות

חוזים לרכישה
 
דף הבית > פסקי דין > ת"ק (חיפה) 19847-11-19 - עמיר לביא נ' ממסי שרותי דרך וגרירה בע"מ, פסק דין
חיפוש בתקדין לייט

בתקדין לייט 4,450,550 פסקי דין וכתבות ביזפורטל

ייתכן שתוצאות החיפוש מכילות מסמכים בהם מופיעות המילים שחיפשת בנפרד,
על מנת לחפש את הביטוי המדויק יש לתחום אותו במרכאות. לדוגמא: "מדינת ישראל"
ברשימת התוצאות מוצגים רק חלק מן התווים של פסק הדין/ההחלטה,
אשר מיקומם במסמך תלוי במילות החיפוש שנבחרו, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאת ההליך.
על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.
פסקי דין – רכישה
עלות המסמך 99 ש"ח
ת"ק (חיפה) 19847-11-19 - עמיר לביא נ' ממסי שרותי דרך וגרירה בע"מ

ת"ק (חיפה) 19847-11-19

עמיר לביא

נ ג ד

ממסי שרותי דרך וגרירה בע"מ

בית משפט השלום בשבתו כבית משפט לתביעות קטנות בחיפה

[31.05.2020]

כב' הרשמת הבכירה אילנה הדר

פסק דין

 

בחודש ספטמבר 2019 בשעות הערב, עת שהה התובע בתל אביב, הושבת רכבו, המבוטח בביטוח שירותי גרירה אצל הנתבעת, ונזקק לשירותי גרירה.

התובע תובע פיצוי בסך של 15,000 ₪ בגין נזקים שנטען שנגרמו לו לאחר הגרירה, כפי שיפורט להלן.

טענות התובע

לאחר השבתת הרכב, ובעצת סוכן הביטוח שלו, פנה התובע למוקד השירות של הנתבעת. לטענתו, נתקל בשירות "מזעזע ואף הזוי", כאשר בתחילה טען נציג השירות שהתובע אינו זכאי לשירות גרירה שכן הפעיל את השירות 29 יום קודם לכן. לבסוף התרצה נציג השירות ותוך זמן קצר הגיע גרר וגרר את רכבו של התובע, כשהוא נעול וכל חלונותיו ומכסה המנוע סגורים.

בבוקר למחרת הגיע התובע למוסך אליו נגרר הרכב, וגילה שהמוסך סגור. בשעות הצהריים של אותו יום ניסה התובע לברר עם הנתבעת מה קורה עם הרכב, אולם לא קיבל תשובות מספקות מנציגיה. רק בשעות הלילה המאוחרות התקשר אליו נציג וביקש את מספר הרכב, הקוד ומספר הנייד של התובע, שכן לדבריו "יש בלגן אצלם". התובע ניגש לבדוק את מצב הרכב וגילה שהרכב עומד כשהוא פתוח, חלון הנהג, הדלת ומכסה המנוע פתוחים וכן שקיימים נזקים נוספים לפנים הרכב. התובע פנה שוב לנציגת הנתבעת, שגילתה אדישות לדבריו, ובסופו של דבר, לאחר ששלח תמונות של מצב הרכב, הוצע לו פיצוי בסך של 200 ₪.

טענות הנתבעת

כל פעולות הנתבעת היו בהתאם לכתב השירות שנחתם בינה לבין התובע.

קריאת השירות נפתחה בשעה 18:05 וכשעה וחצי לאחר מכן הגיע רכב גרר לרכבו של התובע וגרר אותו במקצועיות לאחסנה. למחרת בבוקר נגרר הרכב למוסך, שהיה סגור, והתובע לא ענה לשיחות של נציגי הנתבעת. לכן הושארה לו הודעה שהרכב במוסך והמפתח נמצא בבולם, הוא המקום בו הניח התובע עצמו את המפתח טרם הגרירה.

רק בסביבות השעה 20:00 באותו ערב יצר התובע קשר עם הנתבעת והביא בפניה את הטענות בדבר מצב רכבו כפי שפורטו לעיל. לטענת הנתבעת, התובע מנסה להתעשר על חשבונה, שכן מצב הרכב אינו טוב, ולראיה מביאה הנתבעת צילום של איזור ידית ההילוכים שנראה כי מודבק בנייר דבק ישן.

...



במסמך זה מוצגים רק 2,500 התווים הראשונים של פסק הדין/ההחלטה, ולא ניתן בהכרח ללמוד מהם על תוצאות ההליך. על מנת לצפות במסמך המלא, יש לרכוש אותו.

חוקים – רכישה
עלות המסמך 99 ש"ח